A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek 

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére, javítására, vagy ha ez nem lehetséges, a termék árának visszafizetésére kötelezett a forgalmazó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A szállítólevél, vagy e-mailban történt megrendelés visszaigazolása elegendő a vásárlás igazolásához, vagy a kapott számla közül bármelyik dokumentum megfelelő.

Termékeinkre a törvényben biztosított 12 hónap szavatosság mellett 6 hónap garanciát vállalunk.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó) üzletben vagy vállalkozásnál (Külsős kereskedőink és a Webmall saját termékei esetén is a Webmall Stúdió Bt. kezeli a garanciális panaszokat. Telefon: 06 70 315 7815., e-mail: info@webmall.hu. Kérjük a panaszát vagy elállási igényét elektronikusan küldje el email címünkre, a visszaküldött csomagba tett levélként nem tudjuk elfogadni és nyilvántartani a panaszokat.

Termékeink forgalmazói:

I. Webmall Stúdió Bt., kisadózó
Székhely: 1186 Budapest, Gyömrői út 160.
Telephely, átadópont: 2337 Délegyháza, Mókus u. 2.

Adószám: 24998288-1-43

II. Károlyi Katalin EV., kisadózó
Adószám: 63660829-1-33
Székhely: 2336 Dunavarsány, Duna sor 226.

III. Bölöni Tamás EV., kisadózó
Adószám: 69298659-1-33

IV. Repo Invest Kft. (am)
2335 Taksony, Szárcsa utca 9. A.
adószám: 14889787-1-13

A termékek tárolását, csomagolását és kiszállítását, valamint a vásárlók garanciális ügyintézését (saját termékei, valamint külsős kereskedői képviseletében is) a Webmall Stúdió Bt. végzi. Telefon: 06 70 315 7815

Visszajuttatás módja: Panaszát vagy elállását elsősorban emailban jelezze felénk az info@webmall.hu címen. Írja le a kérését, a rendelésszámot és a nevét, valamint a visszafizetés módját: (személyes visszavétel és visszatérítés üzletünkben, vagy bankszámlára utalás, lakcímre postázás, futár). Kérdés esetén hívja a 06 70 315 7815 számot. Az email küldését követően a terméket megfelelően becsomagolva juttassa el címünkre futárral vagy postai úton, vagy személyesen hozza be üzletünkbe: 2337 Délegyháza, Mókus utca 2.

Amennyiben cserét igényel, futárral küldjük a csereterméket, a hibás termék átadása ellenében. 

Karórák, órák meghibásodása: 15.000 Ft alatti óra esetén a kisebb pontatlanság nem meghibásodás, mivel az alacsonyabb árfekvésű termékeknél a gyártók nem az óraszerkezetre helyezik a hangsúlyt. Az órát alkalmanként visszaállítva elkerülhető a nagyobb pontatlanság. Szerencsés esetben természetesen előfordul, hogy az alacsony árfekvésű karórák is pontosak. Az ilyen jellegű pontatlanság, elemcsere, üvegtörés vagy egyéb látható szerkezeti sérülés, szíjsérülés vagy egyéb látható szerkezeti eltérés nem tartozik a garancia érvényességi körébe. Az ilyen jellegű láthatóan sérült termékek átvételének elkerülése érdekében a csomagot a futár előtt kell kibontani, és amennyiben az áru hibás, jegyzőkönyvezni és visszaküldeni szükséges. Látható sérüléssel nem küldünk ki árut, raktározáskor és kiadáskor átvizsgáljuk a termékeket.

Elemcsere: Mivel nem ismert, hogy a gyártó raktáraiban mennyi ideig volt a termék, így előfordulhat, hogy vásárlást követő akár első hónapban elemcserére van szükség (ritka eset). Erre a garancia nem terjed ki. A raktárból kiadott termékeket mindig ellenőrizzük, ha szükséges végrehajtjuk az elemcserét is, de a már kiadott és működő termékek esetében az elemre nem vonatkozik garancia és jótállási kötelem. Ha az óra sokat késik vagy siet, először az elemcserére kell gondolni, ennek költsége a Vevőt terhelik, bár ritka hogy erre szükség van, mivel raktárunkba beérkező órák vagy retesszel vannak ellátva, vagy meg vannak állítva, így az elem nem merül le.

A csere, javítás vagy visszatérítés általános határideje 10-30 nap.

A 72 órás cseregarancia azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt, vagy a futártól történő átvételkor bizonyítottan (láthatóan) hibásan érkezett. Az elemcsere nem tekinthető meghibásodásnak. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó) üzletben vagy vállalkozásnál (Külsős kereskedőink és a Webmall saját termékei esetén is a Webmall Stúdió Bt. kezeli a garanciális panaszokat. Telefon: 06 70 315 7815., e-mail: info@webmall.hu. Kérjük a panaszát vagy elállási igényét elektronikusan küldje el email címünkre, a visszaküldött csomagba tett levélként nem tudjuk elfogadni és nyilvántartani a panaszokat. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk!