A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Garanciális feltételek 

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére, javítására, vagy ha ez nem lehetséges, a termék árának visszafizetésére kötelezett a forgalmazó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel.
- A számlát kérjük a csomaggal visszaküldeni.

Termékeinkre (karóra, napszemüveg, táska, pénztárca, játék termékcsoportban) a törvényben biztosított 12 hónap szavatosság mellett 6 hónap garanciát vállalunk.
Elállási jog: 14 napon belül érvényesíthető, ebben az esetben a visszaküldés költségét a Vásárló állja. A visszafizetés 14-30 napon belül megtörténik.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazónál. Külsős kereskedőink és a Webmall saját termékei esetén is a Webmall Stúdió Bt. kezeli a garanciális panaszokat. Telefon: 06 70 315 7815., e-mail: info@webmall.hu.

Kérjük a panaszát vagy elállási igényét elektronikusan küldje el email címünkre, a visszaküldött csomagba tett levélként nem tudjuk elfogadni és nyilvántartani a panaszokat. 

A Webmall áruház kereskedői:

I. Webmall Stúdió Bt.
Székhely: 1186 Budapest, Gyömrői út 160. Telephely, raktár és üzlet: 2337 Délegyháza, Mókus u. 2.
Adószám: 24998288-1-43

II. Maria King Divatcikk Kft.
Székhely: 2335 Taksony, Szárcsa utca 9. A. ép.;
Adószám: 14889787-1-13

III. Károlyi Katalin EV.,
Adószám: 63660829-1-33
Székhely: 2336 Dunavarsány, Duna sor 226.

IV. Bölöni Tamás EV.
Adószám: 69298659-1-33

A termékek tárolását, csomagolását és kiszállítását, valamint a vásárlók garanciális ügyintézését (saját termékei, valamint kereskedői képviseletében is) a Webmall Stúdió végzi. Telefon: 06 70 315 7815. Áruvisszaküldési cím minden kereskedő esetében: 2337 Délegyháza, Mókus utca 2.

Visszajuttatás módja: Panaszát vagy elállását elsősorban emailban jelezze felénk az info@webmall.hu címen. Írja le a kérését, a rendelésszámot és a nevét, valamint a visszafizetés módját: (személyes visszavétel és visszatérítés üzletünkben, vagy bankszámlára utalás, futár). Kérdés esetén hívja a 06 70 315 7815 számot. Az email küldését követően a terméket megfelelően becsomagolva, a számlával együtt juttassa el címünkre futárral vagy postai úton, vagy személyesen hozza be üzletünkbe: 2337 Délegyháza, Mókus utca 2.

Karórák, órák meghibásodása: 15.000 Ft alatti óra esetén a kisebb pontatlanság nem meghibásodás, mivel az alacsonyabb árfekvésű termékeknél a gyártók nem az óraszerkezetre helyezik a hangsúlyt. Az órát alkalmanként visszaállítva elkerülhető a nagyobb pontatlanság. Az ilyen jellegű pontatlanság, elemcsere, üvegtörés vagy egyéb látható szerkezeti sérülés, szíjsérülés vagy egyéb látható szerkezeti eltérés nem tartozik a garancia érvényességi körébe. Az ilyen jellegű láthatóan sérült termékek átvételének elkerülése érdekében a csomagot a futár előtt kell kibontani, és amennyiben az áru hibás, jegyzőkönyvezni és visszaküldeni szükséges. Látható sérüléssel nem küldünk ki árut, raktározáskor és kiadáskor átvizsgáljuk a termékeket.

Elemcsere: Mivel nem ismert, hogy a gyártó raktáraiban mennyi ideig volt a termék, így előfordulhat, hogy vásárlást követő akár első hónapban elemcserére van szükség (ritka eset). Erre a garancia nem terjed ki. A raktárból kiadott termékeket mindig ellenőrizzük, ha szükséges végrehajtjuk az elemcserét is, de a már kiadott és működő termékek esetében az elemre nem vonatkozik garancia és jótállási kötelem. Ha az óra sokat késik vagy siet, először az elemcserére kell gondolni, ennek költsége a Vevőt terhelik, bár ritka hogy erre szükség van, mivel raktárunkba beérkező órák vagy retesszel vannak ellátva, vagy meg vannak állítva, így az elem nem merül le.

A csere, javítás vagy visszatérítés általános határideje 10-30 nap.

A 72 órás cseregarancia azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt, vagy a futártól történő átvételkor bizonyítottan (láthatóan) hibásan érkezett. Az elemcsere nem tekinthető meghibásodásnak. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó) üzletben. Külsős kereskedőink és a Webmall saját termékei esetén is a Webmall Stúdió Bt. kezeli a garanciális panaszokat. Telefon: 06 70 315 7815., e-mail: info@webmall.hu. Kérjük a panaszát vagy elállási igényét elektronikusan küldje el email címünkre, a visszaküldött csomagba tett levélként nem tudjuk elfogadni és nyilvántartani a panaszokat. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk!