A weboldal szolgáltatásaihoz cookie-kat használunk. A weboldal további használatával elfogadod a cookie-k használatát.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

 

Vásárlási folyamat

– Rendelhetek telefonon is?

Igen, 9-15h között van ügyfélszolgálat, ahol rendelésfelvételre vagy információ kérésre, valamint egyéb kérdések, panaszok, észrevételek kezelésére van lehetőség. Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: 06 70 3157815. Email: info@webmall.hu

– A szállítás valóban gyors?

Igen, általában a rendelés beérkezésétől számított 1-3 munkanapon belül a futárszolgálat kiszállítja a csomagot. Megnövekedett forgalmú napokon azonban előfordulhat, hogy a szállítási idő meghosszabbodik 1 nappal.

A saját gyártású termékeinknél a termékek gyártási ideje 2-3 nap (forgalomtól függően), és ehhez kell hozzászámítani a csomag kiszállítási idejét. A saját gyártású termékeknél mindig fel van tüntetve a termékek adatlapján, hogy a szállítási idő 2-3 nap is lehet. (Egyedi bögre, egyedi kulcstartó, puzzle, falikép, és az ékszerek egy része, valamint az ásvány ékszerek.)

– Minden termék raktáron van?

Igen, minden raktáron van, ezért tudjuk gyorsan kiszállítani a termékeket. Az egyedi gyártású termékek esetében pedig nem maga a fényképes termék, hanem az alapanyag van raktáron, így gyorsan el tudjuk készíteni az egyedi rendelésre gyártott termékeinket is.

– Az áruháznak van elérhető telefonszáma és email címe?

Magyar áruház vagyunk, ezért elérhet bennünket akár telefonon (06703157815), akár emailban (info@webmall.hu). 

– Személyes átvétel lehetséges?

Mivel webáruházként működünk, ezért bár a raktár és iroda nyilvános, de értékesítést itt nem folytatunk.

– Nem kaptam visszaigazolást a rendelésemről, mit tegyek?

Az áruház minden esetben automatikus visszaigazoló emailt küld ki a Vásárlónak. Amennyiben nem kapta meg, elképzelhető, hogy a levél Spamba került, vagy hogy Ön rosszul írta be az email címét a rendelés folyamán. Ebben az esetben keressen bennünket elérhetőségeinken.

– Nem látok pontos leírást a terméklapon a termék méretére vonatkozóan, mit tegyek?

Minden termékünk mérete fel van tüntetve a termékek adatlapján. A termékleírásokat mi is a nagykereskedő adatbázisából nyerjük. Pár terméknél előfordulhat, hogy nincs pontos méret, ebben az esetben telefonon nem fogunk tudni tájékoztatást adni. Amennyiben lényegi kérdés a pontos méret, kérjük keressen bennünket emailban, megnézzük és válaszolunk.

– Mit tegyek, ha nem sikerült a bankkártyás fizetés?

Bankkártyás fizetésnél a bank kicsit lassú, várj türelemmel. Ha sikertelen a fizetés, és megfelel neked az utánvétes fizetés is, írj emailt az info@webmall.hu email címre, és kérd a rendelésed átállítását utánvétre. Az utánvétnek nálunk nincs plusz költsége.
Utánvét esetén a futárnál is lehet bankkártyával fizetni.
Ha nem jó neked az utánvét, az áruház küldeni fog neked a sikertelen fizetésről egy értesítő emailt, ebben benne van a bankszámlaszámunk, átutalhatod a rendelés értékét.

– A nemesacél ékszerek antiallergének?

Nem. Az antiallergén ékszerek esetében kifejezetten feltüntetjük, hogy sebészeti acél ékszer, vagy 316L ékszer. Amennyiben csak az van feltüntetve, hogy nemesacél, az azt jelenti, hogy egy rozsdamentes, kopásálló, jó minőségű acélról van szó.

– A fém-ötvözet mit jelent?

Fémek ötvözetét, ami nem nemesacél, általában az olcsó bizsu termékeknél készül fém ötvözetekből a termék. Ettől függetlenül sokáig megőrzik szépségüket, a bizsu ékszerek is sokáig hordhatók.

– Az arany színű fémek feketednek?

Ez az emberi bőr PH értékétől, és az időjárástól is függhet. Általában nincs panasz az ékszerekre, ritkább esetben idővel elszíneződhet a fém (amennyiben sima fém ötvözet és nem nemesacél). Általános tanács, hogy nagy melegben nyáron, valamint fürdéskor ne hordjunk ékszert.

– Kapok díszcsomagolást vagy díszdobozt a termékhez?

Amennyiben a termék adatlapján fel van tüntetve, hogy dobozzal szállítjuk, vagy a termékképen látható a doboz, akkor igen. Amennyiben nem lát utalást a dobozra vagy csomagolásra vonatkozóan, akkor celofánba csomagolva vagy kis dísztasakban küldjük a terméket. Ennek ellenére, ha kifejezetten ajándékterméket vásárol, és nincs ideje a csomagolás beszerzésére, és beírja rendeléskor a megjegyzésbe, hogy szeretne hozzá dobozt, akkor általában küldünk valamilyen dobozkát, sokszor az árát sem kérjük el. Rendszeresen azonban nem áll módunkban ingyenesen dobozt biztosítani minden termékhez, ezért ha dobozt igényel, 200-300 Ft körüli áron tudunk küldeni (kivéve, aminek a terméklapján fel van tüntetve, hogy van hozzá doboz).

– Fényképes terméket (fényképes bögre, fényképes karkötő, fényképes nyaklánc, fényképes puzzle, fényképes kulcstartó, stb.) rendelnék, de nem tudom feltölteni a fényképet, és nem tudom hová írjam be a feliratozás szövegét.

Áruházunkban fénykép feltöltésére nincs lehetőség, ezért a megrendelést követően kérjük küldje el a fényképet az info@webmall.hu email címünkre. Kérjük tüntesse fel a rendelés azonosító számát is.
Amennyiben feliratot is szeretne a termékre, kérjük a rendelés végén a Megjegyzésbe írja be!

 

Garanciális kérdések, csere, visszaküldés

– Van garancia a termékekre?

Igen, erről részletesen a Garancia menüben tájékozódhat bővebben. Minden termékre a kötelező törvényi jótállási szabályok mellett féléves áruházi garanciát is vállalunk, a 10 ezer Ft alatti termékekre is.

– Mit tegyek, ha tetszik a termék, de rossz méretet rendeltem?

Írja meg igényét, kérését az info@webmall.hu email címünkre, a rendelés azonosító számának feltüntetésével, és írja le a problémát. Ha van a termékből más méret, cserefutárral tudjuk küldeni a terméket, ami azt jelenti, hogy Ön átveszi a futártól a jó terméket, és átadja neki a rosszat (postára nem kell mennie).
Ebben az esetben a cserefutár díját szükséges megtérítenie a futárnál.

– Mit tegyek, ha más terméket szeretnék (cserét kérek?)

Lásd egy ponttal, feljebb, a rossz méretnél leírtakat.

– Általában mennyi időn belül oldják meg a garanciális panaszokat, cseréket?

A cserét, javítást 2-3 nap alatt megoldjuk, cserefutárral vagy újraküldéssel.
Elállás vagy garanciális panasz esetén a pénzvisszatérítés ideje a visszaküldött csomag beérkezésétől számítva kb. 1-2 hét.

– Van lehetőség a rendelt termék visszaküldésére elállás esetén?

Természetesen a törvényben biztosított 14 napos (november-decemberben 60 napos) indoklás nélküli elállási jog biztosítva van. A termékhez a számlán kívül minden esetben küldünk egy tájékoztató lapot, melyben le van írva a visszaküldés folyamata.
Fontos megjegyezni, hogy az egyedi gyártású termékek esetében, melyek másnak nem értékesíthetők (például fényképes bögre, és egyéb fényképes ajándéktárgyak) nem gyakorolható az elállási jog.

– Ki fizeti a visszaküldés költségét?

Elállás esetén a visszaküldés költsége a Vásárlót terheli (az odaküldés futárköltségét azonban visszatérítjük).
Garanciális panasz, hiba esetén a visszaküldés költsége az áruházunkat terheli.

– Meg kell őriznem a számlát az elállási jog gyakorlásához, vagy a garanciális ügyintézéshez?

Nem, áruházunkban elég a megrendelés azonosító számot és megrendelésben feltüntetett vásárlói nevet megadni a garanciális vagy elállási igények bejelentéséhez. Emailban kell megküldeni az igényt: info@webmall.hu

 

Szállítási kérdések

– Mennyibe kerül az utánvét illetéke?

Áruházunkban az utánvét ingyenes. Csak a termékek árát és a szállítási költséget kell fizetni utánvét esetében is és bankkártyás fizetés esetében is.

– A futárnál lehet fizetni bankkártyával is?

Igen, készpénzzel és kártyával is fizethetsz.

– Mit tegyek, ha házhozszállítással rendeltem, de nem tudtam átvenni a csomagot a futártól (nem voltam otthon)?

Kérjük a futárszolgáltató által megadott elérhetőségeken egyeztessen a futárral, mert szerződésünk alapján kétszer kell megkísérelniük a kiszállítást a címre, és ha nem találják a címzettet, értesítőt küldenek Önnek arról, hogy melyik Postára tették le a csomagot 5 napra. Tehát ha nem sikerült átvennie a csomagot, a postán még mindig átvehető pár napig.

– Mit tegyek, ha ajándéknak szánom a terméket, és nem tudom itthon átvenni.

Rendeljen postapontra. Áruházunkban többezer postapont közül választhat, ahol több napig átvehető a csomag.

– Mit tegyek, ha nem tudtam átvenni a terméket a futártól, és a postáról is visszaküldték már Önökhöz.

Rendelje meg újra az áruházunkban, de fontos megemlíteni, hogy a többször át nem vett csomagokhoz tartozó email címeket és nevet a második alkalom után letiltja a rendszerünk. A vásárlónak a megrendelt terméket (amennyiben időben nem mondta le a rendelést), kötelessége átvenni. Amennyiben nem veszi át, a magyar jogrendszer szerint az áruház behajthatja a futárköltséget. Bár behajtáshoz még nem folyamodtunk, azonban az email címeket és neveket letiltjuk, és nem szolgáljuk ki a vásárlót a harmadik alkalommal - kivéve, ha a Vásárló utólag telefonon visszaállíttatja az email címét.

– Mit tegyek, ha nagyon elégedett voltam a termékkel?

Rendeljen tőlünk máskor is :-)