A weboldalon cookie-kat(sütiket) használunk, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával elfogadod a cookie-k használatát. Elfogadom
Termékek Menü

Vásárlási feltételek, szállítás

Vásárlási feltételek
 
Termékeinket több kereskedő forgalmazza.

I. Webmall Stúdió Bt., kisadózó
Székhely: 1186 Budapest, Gyömrői út 160.
Telephely, átadópont: 2337 Délegyháza, Mókus u. 2.

Adószám: 24998288-1-43

II. Károlyi Katalin EV., kisadózó
Adószám: 63660829-1-33
Székhely: 2336 Dunavarsány, Duna sor 226.

III. Bölöni Tamás EV., kisadózó
Adószám: 69298659-1-33

IV. Repo Invest Kft. (am)
2335 Taksony, Szárcsa utca 9. A.
adószám: 14889787-1-13

A termékek tárolását, csomagolását és kiszállítását, valamint a vásárlók garanciális ügyintézését (saját termékei, valamint külsős kereskedői képviseletében is) a Webmall Stúdió Bt. végzi. Telefon: 06 70 315 7815

 

I. Webmall Stúdió Bt., kisadózó
Székhely: 1186 Budapest, Gyömrői út 160.
Telephely, átadópont: 2337 Délegyháza, Mókus u. 2.

Adószám: 24998288-1-43

II. Károlyi Katalin EV., kisadózó
Adószám: 63660829-1-33
Székhely: 2336 Dunavarsány, Duna sor 226.

III. Bölöni Tamás EV., kisadózó
Adószám: 69298659-1-33

IV. Repo Invest Kft. (am)
2335 Taksony, Szárcsa utca 9. A.
adószám: 14889787-1-13

A termékek tárolását, csomagolását és kiszállítását, valamint a vásárlók garanciális ügyintézését (saját termékei, valamint külsős kereskedői képviseletében is) a Webmall Stúdió Bt. végzi. Telefon: 06 70 315 7815

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 óra.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mail visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

 

Szállítási lehetőségek:

GLS CSOMAGPONTRA :

Ebben az esetben, a kiválasztott GLS csomagponton lehet átvenni a csomagot.

Szállítási díj: 790.- Ft + utánvét esetén 280 Ft.

FUTÁRRAL:

Országosan 990.- forint + utánvét esetén 280 Ft.

Az Eladó a termék átvételével megbízott személyt az Ön e feladatra kijelölt olyan képviselőjének tekinti, aki a termék átvételén túl, az átadás-átvétellel kapcsolatos jognyilatkozatok megtételére is jogosult.

 

INGYENES SZEMÉLYES ÁTVÉTEL :

2337 Délegyháza, Mókus utca 2. sz. alatti ügyfélszolgálatunkon ingyenes átvétel (raktár és üzlet)

 

BUDAPESTI ÁTVÉTEL:

Ha sürgős, (10e Ft rendelési érték felett) saját futárunk 1 napon belül, de akár még aznap kiszállítja a terméket - Délegyháza környékén és Budapesten, valamint Budapest 10 km-es körzetébe, ennek költsége 4500 Ft. Sürgősségi igényt ügyfélszolgálatunkon telefonon lehet egyeztetni: 06 70 315 7815.

Saját futárunknál bankkártyával nem tudsz fizetni, ezért vagy rendeléskor fizesd ki kártyával a terméket, vagy a futárunknál készpénzben.

 

Fizetési lehetőségek:

Online bankkártyás fizetés:

A megvásárolt áruk fizethetők gyorsan, egyszerűen és biztonságosan a SimplePay OTP felületén bankkártyával, a webshop automatikusan az online fizetési felületre irányítja. 

Áruházunkban Paypal fizetési mód is választható (amennyiben Önnek van PayPal tárcája, választhatja ezt).

 

Személyes fizetés átvételkor (utánvét):

Amennyiben ezt a fizetési módot választja, a csomag átvételekor tudja kifizetni küldeményét. A futárnál lehetőség van bankkártyás fizetésre is.

A áru ellenértéknek beérkezését követően minden esetben e-számlát állítunk ki, melyet a vevő részére emailen továbbítunk. A számla tartalmazza a vevő adatait, az eladó adatait, a megrendelt áru megnevezését, illetve a szállítás költségét.

 

Bankkártyás fizetés SimplePay weboldalon:

Ezt a fizetési lehetőséget az összes szállítási módnál választhatja.

Elfogadott bankkártyák: VISA, VISA Electron, Mastro, Master Card, American Express

A áru ellenértéknek beérkezését követően e-számlát állítunk ki, melyet a vevő részére emailen továbbítunk. A számla tartalmazza a vevő adatait, az eladó adatait, a megrendelt áru megnevezését, illetve a szállítás költségét.

 

Szállítási határidő

A megrendelt áru ellenértékének beérkezését követően, illetve utánvétel esetében a szállítási idő a megrendeléstől számított 2 munkanap. A Webmall igyekszik a vevőit maximálisan kiszolgálni és a vásárolt terméket a lehető leghamarabb eljuttatni a vevő részére. Előrendelt áru esetén a szállítási idő 2-4 hét, de termékeink 95%-a valós raktárkészlet, az árut 1 nap alatt ki tudjuk adni, a 2. napon pedig kiszállítja a futár. Előrendelhető státusz azt jelenti, hogy a termék állandóan elérhető külföldi raktárban vagy már úton van hozzánk.

Csomagolás

A www.webmall.hu áruházban vásárolt termékeket nagy gonddal csomagoljuk, hogy a küldemény szállítás során ne sérüljön meg.

 

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. Kérjük vásárlóinkat, vegyék figyelembe, hogy amennyiben meggondolják magukat és visszaküldik a csomagot (kibontás nélkül), a posta vagy futár költsége duplán terheli cégünket. Ezért arra kérjük kedves Vásárlóinkat, hogy akkor rendeljék meg a terméket, ha valóban át szeretnék azt venni.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra értékesíthető állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására telefonon vagy e-mailben kerülhet sor. Kérjük módosítás esetén küldje meg a rendelés számát, nevet, és hogy milyen módosítást szeretne a rendelésében. Mivel áruházunk gyorsan feldolgozza és kiszállítja a termékeket, módosítás csak 12  órán belül lehetséges, illetve előfordulhat, hogy ennyi idő alatt már kiadtuk az árut. llyen esetben hívja a 06 70 315 7815 számot, vagy írjon az info@webmall.hu e-mail címünkre.

Áruházunkban több kereskedő termékei megtalálhatóak. Kereskedőink jogszerű működését a Webmall Áruház garantálja, és esetleges vitás helyzetben a Webmall Áruház garanciát vállal Vásárlói maximális kiszolgálására illetve a garanciális vagy elállási jogok betartására és kereskedőinkkel történő betartatására.